Muoviyhdistys ry

logo-nega

Jäsenedut

MuoviPlast -lehti

Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä MuoviPlast-lehti on ainoa Suomessa painettu muovialan ammattilehti. Lehdestä löytyvät tärkeimmät koti- ja ulkomaiset muovialan uutiset, muovialan historiaa sekä tietoa uusista raaka-aineista, koneista ja tuotantotekniikoista. Lehden tapahtumakalenteri on maamme kattavin muovialan tapahtumaluettelo.

Koulutustilaisuudet

Muoviyhdistys järjestää ajankohtaisten teemojen ympärille ammattilaisseminaareja ja muita tilaisuuksia. Koulutuksiin osallistuminen on jäsenille edullisempaa.

Kontaktit

Muoviyhdistys tarjoaa ainutlaatuisen kontaktiverkon suomalaiseen muovialaan. Jäsenistöön pääsee tutustumaan mm. koulutustilaisuuksissa sekä yhdistyksen syys- ja kevätkokouksissa.

Ekstranet

Ekstranet on jäsenten kohtauspaikka ja tietokanava, jossa voi perustaa erilaisia keskusteluryhmiä, etsiä muovialan ammattilaisia, tarjota työpaikkoja ja lukea MuoviPlast-lehtiä. Ekstranet muotoutuu jäsenten toiveiden mukaisesti, joten aktiiviset käyttäjät pääsevät rakentamaan sinne myös sisältöä.

Muovialan Vuosikirja

Jäsenet saavat vuosittain Muovialan Vuosikirjan, jonka liitteenä on yhdistyksen jäsenluettelo. Vuosikirja on kullanarvoinen muovialan lähdehakemisto ja puhelinluettelo.

Kirjasto

Yhdistyksen kirjastossa voi tutustua alan kirjallisuuteen ja käydä lukemassa kansainvälisiä muovialan lehtiä.

Tapahtumia

Muoviyhdistyksen tapahtumat