Valitettavasti joudumme perumaan tämän vuoden Work shopin. Work shop järjestetään ensi vuonna ja siitä infotaan keväällä.

On kaikkien yritysten etu pyrkiä parantamaan suomalaisten muoviteollisuusyritysten kilpailukykyä. Meidän kannattaa jakaa tietämystämme ja kokemuksiamme ja oppia yhdessä. Kaikilla on kokemusta,
osaamista ja käytännön toimivia esimerkkejä. Lähde mukaan kehittämään suomalaista osaamista ja opi samalla itsekin.

Work shopin puheenjohtajana toimii Tomi Villilä / Sartorius Biohit Liquid Handling Oy.

Work shopissa keskitytään kahden päivän aikana neljään kokonaisuuteen.

AIHEET JA FASILITAATTORIT:
• Vesijäähdytysjärjestelmien ja jäähdytysveden laadun merkitys
kannattavuuteen, Erkka Mäkinen / Nalco Finland Oy
• Keinoja parempaan energiatehokkuuteen, Jussi Sundberg / Jusuco Oy
• Raaka-aineen kuivaus ja sen hallinta, Markku Hirn / EM-Kone Oy
• Tehokas värin ja materiaalin vaihto, Sanna Piispa / Telko Oy ja Erik Lähteenmäki / Polymerik Oy

Work shop toteutetaan pääosin OpenSpace -periaatteen mukaisesti, jossa on käynnissä useita palavereja samanaikaisesti. OpenSpace antaa mahdollisuuden osallistua juuri niihin asioihin, jotka itseä kiinnostavat ja joihin itsellä on annettavaa. Work shopin toteuttamistavasta annetaan tarkemmat ohjeet osallistujille etukäteen sekä ne kerrataan paikan päällä.

Paikka: Scandic Aulanko, Hämeenlinna
Aika: 3.–4.11.2020

TIISTAI 3.11.2020
9:00 Aamupala
9:30 Johdanto work shopin aiheisiin / puheenjohtaja ja fasilitaattorit
12:30 Lounas
13:30 OpenSpace -työskentely ryhmissä
16:30 Ensimmäinen päivä päättyy. Keskustelua voidaan jatkaa tämänkin jälkeen vapaammissa merkeissä

KESKIVIIKKO 4.11.2020
8:30 Aamukahvit
9:00 OpenSpace-työskentely jatkuu
11:30 Lounas
12:30 OpenSpacen keskustelujen yhteenvetoa / esitysten tekoa
13:30 OpenSpace-työskentelyn tulosten esittelyt
15:30 Toinen päivä päättyy

Hinta: 150 eur (+ alv) / hlö sisältäen:
– aamupalan ensimmäisenä päivänä
– lounaat molempina päivinä
– kahvitukset molempina päivinä

Majoitus: Work shop- vierailla on mahdollisuus yöpyä Scandic Aulangolla seuraavin huonehinnoin:
98 €/vrk/1 hh
118 € / vrk/ 2 hh (59 €/hlö)
Huonehintaan sisältyy aamiainen ja kylpylän vapaa käyttö.
Huonevaraukset voi tehdä joko puhelimitse p. 03 4108 1633 tai sähköposti aulanko@scandichotels.com Huonevarausta tehdessä tulee käyttää varauskoodia 47495257

Ilmoittaudu work shopiin Niina Leskiselle 16.10.2020 mennessä sähköpostitse niina.leskinen@muoviyhdistys.fi