Jäsenedut

MUOVIYHDISTYKSEN UUSI JÄSENETU VUODELLE 2020

1) Muoviyhdistyksen jäsenet saavat 50 %:n alennuksen Holiday Club Villas-huoneistojen päivän majoitushinnasta, kun varaus tehdään koodilla MUOVI50 verkkokaupan holidayclub.fi kautta.

Villas-majoituksia on seuraavissa kohteissa:

Holiday Club             Caribia
Holiday Club             Vierumäki
Holiday Club             Saimaa
Holiday Club             Himos
Holiday Club             Katinkulta
Holiday Club             Kuusamon Tropiikki
Holiday Club             Salla
Holiday Club             Saariselkä

2) Muoviyhdistyksen jäsenet saavat 15 %:n alennuksen Holiday Club kylpylähotellien sekä loma-asuntojen päivän hinnoista kaikissa Holiday Club-kohteissa Suomessa, kun varaus tehdään koodilla MUOVI15 verkkokaupan holidayclub.fi kautta.

Ehdot / huomioitavaa:

• Loma-asunnoissa ja Villas-huoneistoissa minimimajoitus on 2 vrk
  • Varaukset tehdään ja maksetaan Holiday Clubin verkkokaupan holidayclub.fi kautta yllä mainituilla koodeilla
  • Villas-majoituksissa Vierumäellä ja Himoksella voi varata vain yhden huoneiston per varaus. Muissa Villas-kohteissa voi varata useamman huoneiston varaukselle.
  • Kohteissa on parhaiten tilaa sesonkien ulkopuolella ja sesongin ajankohta riippuu kohteesta.

Tutustu lomakohteisiin ja varaa lomasi www.holidayclub.fi

MuoviPlast -lehti

Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä MuoviPlast-lehti on ainoa Suomessa ilmestyvä muovialan ammattilehti. Lehdestä löytyvät tärkeimmät koti- ja ulkomaiset muovialan uutiset, muovialan historiaa sekä tietoa uusista raaka-aineista, koneista ja tuotantotekniikoista. Lehden tapahtumakalenteri on maamme kattavin muovialan tapahtumaluettelo. Vuosittain julkaistaan 2 – 4 teemanumeroa.

Koulutustilaisuudet

Muoviyhdistys järjestää ajankohtaisten teemojen ympärille ammattilaisseminaareja ja muita tilaisuuksia. Koulutuksiin osallistuminen on jäsenille edullisempaa.

Kontaktit

Muoviyhdistys tarjoaa ainutlaatuisen kontaktiverkon suomalaiseen muovialaan. Jäsenistöön pääsee tutustumaan mm. koulutustilaisuuksissa sekä yhdistyksen syys- ja kevätkokouksissa.

Ekstranet

Ekstranet on jäsenten kohtauspaikka ja tietokanava, jossa voi perustaa erilaisia keskusteluryhmiä, etsiä muovialan ammattilaisia, tarjota työpaikkoja ja lukea MuoviPlast-lehtiä. Ekstranet muotoutuu jäsenten toiveiden mukaisesti, joten aktiiviset käyttäjät pääsevät rakentamaan sinne myös sisältöä.

Muovialan Vuosikirja

Jäsenet saavat vuosittain Muovialan Vuosikirjan, jonka liitteenä on yhdistyksen jäsenluettelo. Vuosikirja on kullanarvoinen muovialan lähdehakemisto ja puhelinluettelo.

Kirjasto

Yhdistyksen kirjastossa voi tutustua alan kirjallisuuteen ja käydä lukemassa kansainvälisiä muovialan lehtiä.