Mika Lehtiö

Leanmec Oy on tuote-, laite- ja mekaniikkasuunnitteluun keskittynyt yrittäjävetoinen asiantuntijayritys. Tällä hetkellä palvelemme 4 henkilön voimin, mutta kasvua haetaan tulevaisuudessa.

Pienessä yrityksessä osakkaan tehtävät eivät kovin rajattuja ja teenkin kaikkea suunnittelusta laitteiden kokoonpanoon.

Koneinsinööri tuotekehityslinja (TuAMK 2001)

Kokemus muovialalta:
Nopeasti opiskelun päätyttyä sain ensimmäisen muovituotteen suunnitteluprojektin. Siitä lähtien olen ollut mukana moninaisissa muoviin liittyvissä projekteissa useille eri asiakkaille yhteistyössä muotoilijoiden ja sekä muiden sidosryhmien kanssa. Kokemusta on kertynyt piensarjojen suunnittelusta aina massatuotettaviin kuluttajatuotteisiin sekä asiakkaiden koko on vaihdellut start-up yrityksistä globaaleihin yrityksiin.

Tarkoitus on kasvattaa muovituotesuunnittelun osuutta yrityksessämme ja uskomme muoviyhdistyksen hyväksi kanavaksi verkostoitua muiden alan toimijoiden kanssa. Mielenkiintoa riittää tutkia muovipuolen uutuuksia, jotta voimme tarjota asiakkaillemme kilpailukykyisiä ratkaisuja.

Osallistumme varmasti tapahtumiin, jossa voidaan verkostoitua sekä samalla kasvattaa tietotaitoa alan kehityksestä. Toivomme, että Muoviyhdistys tarjoaa meille tähän hyvät edellytykset. Tulevat Ruiskuvalupäivät kuulostaa mielenkiintoiselta, jonka tarjonta vaikuttaisi hyödylliseltä.

Laaja kokemuksemme erilaisista tuotekehitys- ja suunnittelutehtävistä mahdollistaa erilaisia vaihtoehtoja tuotteiden ja tuotannon toteuttamiselle. Kysy rohkeasti lisää palveluistamme ja miten voimme olla avuksi.