Jarmo Salo

Edustamani yritys on Pdat Oy, joka on muottiliiketoimintaa harjoittava yritys. Toimitilat meillä on Turussa. Yritysryhmään kuuluu myös Pdat HK Ltd. Shenzhenissä Kiinassa ja Pdat Estonia OÜ Virossa.

Toimin myyntipäällikkönä ja hoidan avainasiakkuuksia. Tehtäviini kuuluu konsultointi, muottimyynti, -projektien hoitaminen ja uusien asiakkuuksien hankinta.

Diplomi-insinööri Lappeenrannan Teknillisestä korkeakoulusta, konetekniikka/koneensuunnittelu.

Kokemus muovialalta:
Muovialan kokemusta minulla on yli 20 vuotta, tuote- ja muottisuunnittelusta, tuotannosta ja myynnistä. Aloittelin Electrolux Rapid Development Oy:ssä vuodesta 1995 protomuottien ja tuotteiden valmistuksessa. Ennen Pdat Oy:tä työskentelin useissa eri tehtävissä Hella Lighting Finland Oy:ssä Salossa.

Verkostoituminen muihin alan toimijoihin ja yhdistyksen järjestämät alan tapahtumat kiinnostavat. Yhdistyksen tapahtumissa tapaa varmasti vanhoja ystäviä ja pääsee tutustumaan uusiin.

Tulen osallistumaan alan tapahtumiin aina mahdollisuuksien niin salliessa. Odotan Muoviyhdistykseltä mielenkiintoisia alan seminaareja ja tapahtumia.

Miten muovi näkyy sinun joulussasi?
Muovi ei näy joulussani kovin paljon. Lapseni ovat jo aikuisia, joten lelujen aika on ohi. Ehkäpä muovikortteja kuitenkin tulee käytettyä muihin jouluostoksiin.

On mukava tulla joukkoon ja tutustua uusiin muovialan osaajiin. Tarjoan mielelläni muottipalveluitamme ja asiantuntemustamme kaikille tarvitseville, olkaa rohkeasti yhteyksissä. Toivotan omasta ja Pdat Oy:n puolesta kaikille Rauhallista Joulua ja Menestyksekästä Uutta Vuotta 2018!