Janne Kanervo

Kekkilä Oy, puutarha

Commercial Portfolio Manager, vastaan Kekkilä Gardenin teknisistä kuluttajatuotteista, niiden kehittämisestä, materiaaleista ja tuotannosta.

Kemian ja ympäristötekniikan Insinööri

Kokemuksesi muovialalta:
11 vuotta muovituotteiden sopimusvalmistusta, jonka puitteissa eri valmistusmenetelmät ja muovimateriaalit ovat tulleet tutuiksi.

Nykyiset megatrendit liittyvät vahvasti muoviin ja muovin käyttöön liittyvät mahdollisuudet ja haasteet on tunnistettu myös Kekkilässä. Teemme paljon kehitystyötä yhteistyökumppaneidemme kanssa muoviin liittyen ja koen, että Muoviyhdistys tarjoaa hyvän verkoston, paljon tietoa ja toimivan forumin käydä keskustelua ja saada näkökulmia muoviin liittyen.

Ekstruusio ja ruiskuvalupäiville osallistuminen ovat itsestään selviä. Mahdollisuuksien mukaan, toimintaa vaikuttaa olevan paljon. Odotan saavani Muoviyhdistykseltä ajantasaista tietoa ja verkostoa.

Mikä on muovisin kesäharrastuksesi?
Tästä käydään tiukka kilpailu komposiittiterassin rakentamisen ja lasten uimalelujen välillä. Uimalelut voittaa, aina.

Muoviyhdistyksen uuteen tulokkaaseen on porukan avoimuus ja hyvä yhteishenki tehnyt vaikutuksen, kiva olla messissä.